+48 (63) 211 22 70 | rolplan@rolplan.pl |
ROLPLAN Sp. z o.o. realizuje projekt dofinansowania z Funduszu Ubezpieczeń Społecznych
Nazwa projektu: POPRAWA WARUNKÓW PRACY NA STANOWISKU MAGAZYNIERA DZIĘKI ZAKUPOWI ELEKTRYCZNEGO WÓZKA WIDŁOWEGO PODNOŚNIKOWEGO
Rodzaj programu: Program dofinansowania płatników składek w ramach prewencji wypadkowej,
Wartość dofinansowania: 26 567,01 zł
Całkowita wartość projektu: 33 208,77 zł
Krótki opis projektu: Celem projektu jest poprawa warunków pracy na stanowisku magazyniera poprzez inwestycję polegającą na zakupie elektrycznego wózka widłowego podnośnikowego, który w znaczący sposób ograniczy, a czasem nawet wyeliminuje ręczne prace transportowe obciążające układ mięśniowo-szkieletowy, w tym kręgosłup. Dzięki temu poprawią się warunki pracy w zakresie czynności związanych z przenoszeniem i podnoszeniem towarów.
Data podpisania umowy: 6 listopada 2024
Europejski Fundusz Rolny na Rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich: Europa inwestująca w obszary wiejskie
Operacja pt. „Rozwój przedsiębiorstwa Rolplan Sp. z o. o. dzięki inwestycji w innowacyjną zgrzewarkę wysokiej częstotliwości” w ramach poddziałania 19.2 „Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność” z wyłączeniem projektów grantowych oraz operacji
w zakresie podejmowania działalności gospodarczej objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020
Opis operacji:
Przedsiębiorstwo Rolplan Sp. z o.o. w ramach niniejszego projektu planuje rozwój firmy w oparciu
o wprowadzenie do asortymentu firmy nowej oferty produktowej tj. namiotów z PCV o dużych gabarytach, oraz znaczącemu udoskonaleniu obecnych produktów (plandek do pojazdów), z zastosowaniem innowacyjnych rozwiązań technologicznych (innowacyjna zgrzewarka wysokiej częstotliwości) oraz zwiększenie zysku z działalności, z wykorzystaniem dotychczasowych doświadczeń i potencjału. Aby osiągnąć ten cel, niezbędna jest realizacja inwestycji polegającej na zakupie nowoczesnej, zautomatyzowanej zgrzewarki wysokiej częstotliwości.
Projekt będzie realizowany w siedzibie Wnioskodawcy, tj. przy ul. 50-lecia Kopalni Konin 20A, 62-540 Kleczew (hala produkcyjna stanowi własność wnioskodawcy).
Cel operacji:
Podniesienie konkurencyjności przedsiębiorstwa i wzrost przedsiębiorczości poprzez wprowadzenie do asortymentu firmy nowej oferty produktowej (namiotów PCV o dużych gabarytach) i znaczące udoskonalenie obecnych produktów (plandek do pojazdów) oraz zwiększenie zysku z działalności i wzrost zatrudnienia (2 etaty).
Planowane wskaźniki osiągnięcia celu(ów) operacji:
- Liczba utworzonych miejsc pracy- 2 etaty.
- Liczba przedsiębiorstw objętych wsparciem w ramach przedsięwzięcia 1.2.1 - 1 szt.
- Liczba operacji polegających na rozwoju przedsiębiorstwa w ramach przedsięwzięcia 1.2.1 - 1 szt.
Operacja realizowana we współpracy z Lokalną Grupą Działania „MIĘDZY LUDŹMI
I JEZIORAMI” z siedzibą przy ul. Plac Wolności 2 w Kazimierzu Biskupim.
Do produkcji plandek używamy nowoczesnego parku maszynowego
Mehler, Heytex, Dickson, Sattler
Plandeki kurtynowe na zamówienie klienta są wykonywane zgodnie z normami Daimler Load Securing 9.5 DIN EN 12641-2, DIN EN 12642 Code XL.